top of page
Vyhledat
jitkajungmannovajj

Taková blbost řekli byste..

Vidíte to taky? Ano, myslím ty barvy. Prostě fungují a není dobré jejich sílu podcenit. Přitáhnou pozornost ať chcete nebo ne.

Podle průzkumů v oblasti marketingové komunikace tvoří barvy až 80- 85% vizuální informace, kterou přijímáme. Už psychoanalytik Carl Gustav Jung tvdil, že barvy jsou „mateřským jazykem podvědomí“.

I velké řetězce s rychlým občerstvením pracují s psychologií barev a moc dobře vědí dobře proč mají v logu červenou a že tak přitahují pozornost svých zákazníků. Červená barva probouzí emoce, zvyšuje krevní tlak a adrenalin, probouzí chuť k jídlu.


A teď si představte, že spojíme sílu barvy s dalším vizuálním prvkem a tím je ikona. Jednoduchá, "výmluvná".. A na světě je dokonalá pomůcka.

ZAUJME

UKOTVÍ INFORMACI

VYTVOŘÍ EMOCI

VTÁHNE DO DĚJE

A POBAVÍ!


Emoce a zábava jsou ve vzdělávání zásadní!

Ikony na obrázku, a mnohé další, vznikly pro workshop Vlivy na naši paměť a koncentraci pod brandem Brilliant Brain



102 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


bottom of page