Vidíte to taky? Ano, myslím ty barvy. Prostě fungují a není dobré jejich sílu podcenit. Přitáhnou pozornost ať chcete nebo ne.
Podle průzkumů v oblasti marketingové komunikace tvoří barvy až 80- 85% vizuální informace, kterou přijímáme. Už psychoanalytik Carl Gustav Jung tvdil, že barvy jsou „mateřským jazykem podvědomí“.
I velké řetězce s rychlým občerstvením pracují s psychologií barev a moc dobře vědí dobře proč mají v logu červenou a že tak přitahují pozornost svých zákazníků. Červená barva probouzí emoce, zvyšuje krevní tlak a adrenalin, probouzí chuť k jídlu.
A teď si představte, že spojíme sílu barvy s dalším vizuálním prvkem a tím je ikona. Jednoduchá, "výmluvná".. A na světě je dokonalá pomůcka.
ZAUJME
UKOTVÍ INFORMACI
VYTVOŘÍ EMOCI
VTÁHNE DO DĚJE
A POBAVÍ!
Emoce a zábava jsou ve vzdělávání zásadní!
Ikony na obrázku, a mnohé další, vznikly pro workshop Vlivy na naši paměť a koncentraci pod brandem Brilliant Brain
Comments