top of page
Vyhledat
  • jitkajungmannovajj

♦️NECHTE SE INSPIROVAT♦️

Jaké jsou grafické trendy ve vizuální marketingové komunikaci pro rok 2023?

Které si vybrat a zůstat přitom autentický?


Události posledních let významně změnily způsob a rychlost našeho vnímání, přemýšlení, i naší komunikace.


Ovlivnily to, co

♦️vyhledáváme

♦️chceme

♦️čteme

♦️čeho si všimneme.. a čeho NE


Během pandemie se snad všechny firmy vrhly do ONLINU a sociální sítě se pro ně staly důležitým komunikačním kanálem. Díky tomu vzniklo obrovské množství vizuálního SMOGU….balastu, který často strhne a odláká naši pozornost od podstatných informací.


Pro firmy bude zásadní najít ty správné VIZUÁLNÍ a GRAFICKÉ elementy, aby jejich sdělení zazářila v moři konkurence a zároveň si zachovaly věrnost svému brandu.


Podívejme se dnes na PRVNÍ trend, který má hýbat světem vizuální komunikace v roce 2023:


♦️Buďte EXTRÉMNÍ♦️


Buďte extrémně VÍC než jste byli loni.


♦️ZÁŘIVĚJŠÍ

♦️VÝRAZNĚJŠÍ

♦️AGRESIVNĚJŠÍ


Buďte klidně i extrémně míň.


Hlavně nebuďte něco mezi.


Trendem bude totiž

♦️absolutní MAXIMALISMUS

♦️Dáliovský SURREALISMUS

♦️PSYCHEDELICKÉ ilustrace

♦️a nebo ulítlý PUNK.


♦️a nebo naopak absolutní MINIMALISMUS, ovšem dotažený k dokonalosti. Velká čistá plocha s jedním číslem, s jedním slovem..



Hlavně nebuďte NUDNÍ !!




7 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Commenti


Post: Blog2_Post
bottom of page