Jaké jsou grafické trendy ve vizuální marketingové komunikaci pro rok 2023?
Které si vybrat a zůstat přitom autentický?
Události posledních let významně změnily způsob a rychlost našeho vnímání, přemýšlení, i naší komunikace.
Ovlivnily to, co
♦️vyhledáváme
♦️chceme
♦️čteme
♦️čeho si všimneme.. a čeho NE
Během pandemie se snad všechny firmy vrhly do ONLINU a sociální sítě se pro ně staly důležitým komunikačním kanálem. Díky tomu vzniklo obrovské množství vizuálního SMOGU….balastu, který často strhne a odláká naši pozornost od podstatných informací.
Pro firmy bude zásadní najít ty správné VIZUÁLNÍ a GRAFICKÉ elementy, aby jejich sdělení zazářila v moři konkurence a zároveň si zachovaly věrnost svému brandu.
Podívejme se dnes na PRVNÍ trend, který má hýbat světem vizuální komunikace v roce 2023:
♦️Buďte EXTRÉMNÍ♦️
Buďte extrémně VÍC než jste byli loni.
♦️ZÁŘIVĚJŠÍ
♦️VÝRAZNĚJŠÍ
♦️AGRESIVNĚJŠÍ
Buďte klidně i extrémně míň.
Hlavně nebuďte něco mezi.
Trendem bude totiž
♦️absolutní MAXIMALISMUS
♦️Dáliovský SURREALISMUS
♦️PSYCHEDELICKÉ ilustrace
♦️a nebo ulítlý PUNK.
♦️a nebo naopak absolutní MINIMALISMUS, ovšem dotažený k dokonalosti. Velká čistá plocha s jedním číslem, s jedním slovem..
Hlavně nebuďte NUDNÍ !!
Comments